چه سبزیجات برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه امکان می خورید

سه شنبه 19 آذر 1392
ن : lafee

چه سبزیجات برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه امکان می خورید

چه سبزیجات برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه امکان می خورید

برخی از بیماران علاقه مند در مواد غذایی پس از بیماری، و آنها برخی غذاها را نمی خورند ، آب و چند آشامیدنی ، پس میوه ها و سبزیجات مصرف نمی کنند ، و این عمل صحیح نمی باشد. و دوست دارد به خوردن بعضی از بیماران سبزیجات، و این مقاله به شما چرا AD را به خوردن سبزیجات است که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که ممکن است، و اگر شما می خواهید به دانستن پاسخ ، و ترجیح می دهند به عنوان خوانده شده .

آن را به خوبی شناخته شده است که بیماران با نارسایی کلیه غذاهایی که شامل کیستیک در بسیاری از آب خوردن نمی باشد ، با توجه به ادم شدید. Valkhbayr توصیه شده برای بیماران مبتلا به برخی از سبزیجات ، و من امیدوارم که او را به عنوان امکان پذیر است.

اول، گوجه فرنگی . و این شامل بسیاری از مقاله مفید . مانند روی و کلسیم و اسید سیتریک و پتاسیم و ویتامین ها و غیره و این معمولا باکتریایی جلوگیری می کند و کمک به دستگاه گوارش، زمانی که آنها نمی خواهند به خوردن غذاهای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی و بیماران خوردن بعضی از گوجه فرنگی که ممکن است، و این بهتر که ممکن است.

گزینه دوم . و به پیری و تومور، و قند خون را کم که ممکن است مقاوم است. و با توجه به Emcl بتا کاروتن و بسیاری از غیر منتظره مفید است.

اگر شما یک بیمار نارسایی کلیوی هستند، و من امیدوارم که به پیشنهاد کارشناس که ممکن است، و اگر شما مشکلات نیست، و شما می توانید ایمیل مکاتبه به ما در هر زمان، و پاسخ شما در موقع. یا اگر شما می خواهید برای مقابله با این بیماری ، و شما می توانید به چین، زیبا، و روش درمان گیاهی و بسیاری از سخت افزار پیشرفته ، و اگر شما به آنها، و منتظر دکتر و شور و شوق متخصص پرستار در اینجا بروید.

kidneyarab@hotmail.com

و بعد، به ما اطلاع دهید سبزیجات Alastmrara است .

سوم، سیب زمینی . این مجموعه شامل پروتئین ها ، مکمل ها، و معمولا برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که ممکن است سودمند باشد.

چهارم ، پیاز .

کلسیم و پوکی استخوان جلوگیری می کند ممکن است ، و کاهش فشار خون و قند خون امکان پذیر است.

و ما در مورد آنچه به خوردن سبزیجات ساخته شده است که بیماران با نارسایی کلیه نهایی ممکن است، و اگر شما نیاز به کمک، و قابلی ندارد با ما تماس بگیرید در هر زمان، و کمک به عنوان امکان پذیر است. و در آخرین راه حل ، من امیدوارم که این مقاله به شما که ممکن است کمک خواهد کرد ، و من امیدوارم که شما از این بیماری Alambkra زخم التیام یابد، و خدا به شما برکت دهد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه سبزیجات برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه امکان می خورید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.